• ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر: 71950
پیمان بضاعتی پور

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: سیما و منظر شهری نقش به سزایی در هویت بخشی به کلانشهرهای امروزی دارد.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه زیباسازی فرآیند آفرینش هنری و ارتقاء کیفیت زندگی در محیط شهری محسوب می شود اظهار کرد: سیما و منظر شهری یکی از مهمترین جنبه‌های حیات شهری است و نیاز است همه شهروندان با کمک به مدیریت شهری چهره کرج را از هر گونه آلودگی پاک کنند.

وی  در ادامه از اجرای طرح پیرایش و ساماندهی جداره های شهری و زیبایی بصری و ارتقای سیما و منظر شهری خبر داد و گفت: با همکاری معاونت زیبا سازی این سازمان، هزار و ۵۰۰ مترمربع عملیات امحاء دیوار نوشته ها و رنگ آمیزی دیوارهای سطح شهر کرج انجام شده است.

این مسئول اجرای طرحهای زیبا سازی شهر را منوط به همکاری سایر نهادهای مرتبط و همیاری شهروندان دانست و افزود: وضعیت سیمای و منظر شهری نقش به سزایی در هویت بخشی به کلانشهرهای امروزی دارد چون بخش مهمی از ادراک شهروندان از شهر از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بضاعتی پور یادآورشد: زوائد بصری از کیفیت محیط شهری می‌کاهند و نیاز است تا با اجرای اینگونه اقدامات فضایی زیبا در شهر ایجاد و موجبات نشاط و آسایش شهروندان  را فراهم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =