رحیم خستو

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره یک شبه به وجود نیامده و در مدت زمان کوتاه هم حل شدنی نیست.

رحیم خستو در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: با افزایش جمعیت، توسعه شهرنشینی و رواج فرهنگ مصرف گرایی شاهد تولید حجم زیادی از زباله در شهرهای امروزی هستیم .

وی ادامه داد: زباله به معضل جدی کلانشهرهای امروزی تبدیل شده به طوری‌که شهرداری‌ها بخش مهمی از منابع مالی و امکانات خود را برای مدیریت پسماند اختصاص می‌دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند جزء دو اولویت اول شهرداری‌ها در شهرهای مدرن امروزی است، افزود: با مدیریت صحیح پسماند شاهد ارتقای رضایت شهروندان از مدیریت شهری خواهیم بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: تولید کمپوست و کود از زباله و همچنین دفن اصولی آنها از مهمترین روش‌های مدیریت پسماند است که هردوی آنها در مرکز دفن زباله حلقه دره کرج استفاده می‌شود.

خستو با اشاره به اینکه بوی بد مرکز دفن زباله برای ساکنان کیانمهر مشکل ساز شده، ابراز کرد: بوی بد زباله‌های مرکز دفن زباله حلقه دره معضلی است که سال‌ها حل نشده باقی مانده و این امر نارضایتی زیادی به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌هایی چون تولید کمپوست و استحصال گاز به سرمایه زیادی نیاز دارد که برای تامین آن نیازمند مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.

سخنگوی شورای شهر کرج توضیح داد: مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره یک شبه به وجود نیامده و در مدت زمان کوتاه هم حل شدنی نیست .

وی اضافه کرد: مدیریت شهری با تمام توان برای ساماندهی وضعیت مرکز دفن زباله حلقه تلاش میکند بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود صبور باشند تا طرحهای پیش بینی شده در این خصوص در زمان مشخص اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =