احمد ناصر بخت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: مدیران باید پاسخگوی سوالات شهروندان باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد ناصربخت در ششمین جلسه شورای معاونین که در محل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: مراسم رونمایی از سامانه نظام پیشنهادات شهرداری کرج هفته آینده برگزار می شود. 

وی افزود: سامانه نظام پیشنهادات در راستای مشارکت کارکنان با هدایت معاونت برنامه ریزی در شهرداری کرج در حال پیاده سازی است و خروجی آن کاشتن بذر پیشنهادات به عنوان مهمترین مساله ی سازمان برای حل مشکلات و مسایل اولویت دار است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج در ادامه به ضرورت فعالیت سامانه انتشار و دسترسی به اطلاعات در شهرداری اشاره کرد و با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ شهرداری در این سامانه فعال هستند، گفت: در این سامانه همه دستگاه های دولتی موظف به پاسخگویی به سوالات مردم هستند.

ناصربخت با اشاره به اینکه تا کنون ۱۳ سوال در این سامانه مطرح شده است، خواستار پیگیری این سوالات و پاسخ به آن از طریق اداره کل ارتباطات شد.

وی ادامه داد: حوزه برنامه ریزی وظیفه نظارت بر این پاسخ ها را دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج تاکید کرد: شهروندان انتظاراتی از مجموعه شهرداری دارند و انتظار شهردار کرج از این دستگاه نیز کسب رتبه نخست پاسخگویی به سامانه یاد شده میان شهرداری های کشور است که این مهم باید محقق شود.

گفتنی است؛ سامانه انتشار و دسترسی به اطلاعات از سال ۹۶ راه اندازی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =