• ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
  • کد خبر: 71963
عباس زارع- رییس شورای اسلامی شهر کرج

رییس شورای شهر کرج گفت: طولانی شدن فرایند تکمیل برخی پروژه‌ها، کاهش اعتماد عمومی به مدیریت شهری را در پی دارد.

عباس زارع در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: پروژه خط ۴ حصار چهار کیلومتر وسعت دارد که  محدوده میدان حافظ تا تونل ورودی میدان امیرکبیر را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه تکمیل این پروژه طولانی شده و بر اساس زمانبدی اعلام شده صورت نگرفته که همین امر نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید اعتبار ویژه ای به پروژه‌هایی که از کلنگ زنی آنها زمان زیادی می‌گذرد اختصاص دهد، افزود: طولانی شدن فرایند تکمیل برخی پروژه ها مثل خط ۴ باعث بی اعتمادی مردم به مدیریت شهری می‌شود بنابراین شهرداری باید اعتبار ویژه ای برای تکمیل آنها تخصیص دهد.

رییس شورای شهر کرج گفت: پروژه خط ۴ حصار باید تا پایان سال به بهره برداری برسد تا انتظار چند ساله مردم برای تردد آسان از این مسیر پایان یابد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های ناتمام شهری خاطر نشان کرد: شهرداری باید به جای کلنگ زنی پروژه‌های جدید، بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تمرکز کند چون هرچقدر زمان بگذرد، هزینه اتمام این پروژه‌ها بیشتر خواهد شد.

زارع توضیح داد: اغلب پروژه‌های شهری کرج نیاز به کارشناسی مجدد دارند و در این فرایند باید ردیف بودجه پروژه‌های که امکان اجرای آنها وجود ندارد حذف و به پروژه‌های عملیاتی منتقل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =