منطقه 3-بازدید رسولی

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده شورای اسلامی کرج گفت: مدیریت شهری برای جلب رضایت عمومی شهروندان، نیازمند استفاده از ظرفیت هنرمندان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،احد رسولی طی بازدید از سطح منطقه ۳ شهرداری کرج اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های این منطقه در حوزه گردشگری و زیباسازی، مدیریت شهری باید با استفاده از توان هنرمندان به این مقوله توجه جدی داشته باشد.

وی تصریح کرد: توجه به بضاعت شهری و خلاقیت از مهم‌ترین اصول اقدامات فرهنگی و هنری در مدیریت شهری تلقی می‌شود و در این مسیر هنرمندان تاثیرگذارترین قشر در ارتقای بخش هنری شهر و محلات هستند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بحث اعتمادسازی در میان هنرمندان تاکید کرد: مدیریت شهری باید از توان این گروه اجتماعی در برگزاری رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استفاده کند.

هنرمندان جزئی از مدیران شهر محسوب می‌شوند

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج در این نشست اظهار کرد: برخی از نکات ممکن است از نظر مدیران شهری دور بماند اما هنرمندان می‌توانند با نگاه تیزبینانه خود این نکات را به مدیران شهری متذکر شوند و بر همین اساس باید ظرفیت هنرمندان استفاده حداکثری داشت.

علی آرایی با بیان اینکه  برای مدیریت شهر نیازمند  مشارکت هنرمندان هستیم، افزود: شهرداری از نهادهایی است که با وجود تلاش بی‌شائبه نمی‌تواند رضایت‌ کامل شهروندان را جلب کند و این نشان از آن دارد که مدیریت شهری نیازمند برنامه‌ریزی و جدیت در کسب رضایت‌مندی شهروندان با استفاده از ظرفیت هنرمندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =