• ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
  • کد خبر: 71965
فریده بزنی بیراموند-رییس کمیسیون خدمات شهری وعمومی وخزانه دار شورا

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرج گفت: نباید مفهوم حجاب و عفاف را تنها به پوشش تعمیم داد.

به گزارش پایگاه خبر کرج امروز، فریده بزنی بیرانوند در جمع بانوان شاغل در شورای شهر به همراه نایب رئیس شورای شهر کرج ضمن تبریک هفته کرامت و  روز حجاب و عفاف اظهارکرد: عفاف و حجاب یکی از مصادیق بارز سرمایه اجتماعی است و باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

وی با اشاره به فلسفه حجاب و ضرورت رعایت آن توسط زنان و مردان جامعه اسلامی اظهار داشت: اگر به فلسفه حجاب در جامعه توجه کنیم ارزش و معنویت این مهم بیش از پیش برای همه آشکار خواهد شد.

وی ابراز کرد: حجاب نیمی از ایمان است و اصالت زن مسلمان عفت اوست که حجاب مهمترین رکن آن است.

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: البته نباید موضوع عفاف و حجاب را تنها به پوشش تعمیم داد و باید توجه کرد ارزش عفاف و حجاب فراتر از پوشش است و این مفهوم در برگیرنده تمامی ارزش های اسلامی، دینی و انسانی است که نباید به ضد ارزش تبدیل شود.

به گفته بزنی بیرانوند، بزرگترین سرمایه هر جامعه سرمایه اجتماعی آن است و سرمایه اجتماعی نیز شاخص ها و ابعاد مختلفی دارد که عفاف و حجاب یکی از مصادیق بارز آن است که باید به طور ویژه به آن توجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن تاکید بر اینکه رعایت حجاب و عفاف پایه های خانواده را مستحکم می کند، بیان داشت: همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گام برداریم زیرا  رعایت این موضوع نقش به سزایی در حفظ دوام خانواده ها دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =