• ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
  • کد خبر: 71979
بسیج بانوان

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) خواهران شهرداری کرج گفت: حجاب نگاه‌دارنده‌ حریم خانواده از خطرات احتمالی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مرضیه نیک منش در مراسم جشن بانوان شهرداری کرج به مناسبت هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: اسلام با برخورد اصولی ضمن رفع مشکلات، زمینه‌ رشد و تعالی زن را مهیا کرده است.

این مسئول یادآور شد: اسلام همچنین با منطق، ریزبینی و دوراندیشی؛ نارسایی‌ها، ضعف‌ها و ناهنجاری‌های جامعه را اصلاح و با طرح برنامه‌هایی راه‌گشا جامعه را به قله‌ی سلامت رسانده و زمینه‌ حضور آحاد مردم به ویژه زنان را در صحنه‌ های فرهنگی، اجتماعی و ... فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: زنان با آرامش کامل در صحنه‌ اجتماعی حضور می‌یابند و وظایف محوله را در سایه‌ی امنیت و آرامش خاطر انجام می‌دهند بنابراین، روح عفاف در کنترل رفتار و رعایت وقار و متانت خلاصه می‌شود.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) خواهران شهرداری کرج با بیان اینکه حجاب در جامعه‌ حافظ پاکی و عزت زن و تضمین کننده‌ آزادی و ارزش‌های انسانی است، گفت: با رعایت حجاب آثار و برکاتی نظیر ارزش و احترام، آرامش روانی و پای بندی به خانواده بیشتر به بار می نشیند.

 در مراسم جشن گرامی داشت هفته حجاب و عفاف که با حمایت حوزه سید الشهدا (ع) شهرداری کرج برگزار شد از بانوان با اهدا گل قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =