استاد کاظمی سازمان حمل و نقل و بار

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح الکترونیکی شدن کرایه تاکسی و اتوبوس، مشکل پول خرد مسافران حل می‌شود.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: الکترونیکی شدن کرایه تاکسی و اتوبوس‌های کرج در کمیسیون عالی مشارکت‌های شهرداری کرج مطرح و از مدتی پیش در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: شرکتی برای اجرای این طرح پیش قدم شده ولی به واسطه عدم موفقیت این طرح در سنوات گذشته، به دنبال بررسی کامل سوابق و توانمندی این شرکت هستیم تا تجربه ناموفق قبل دوباره تکرار نشود.

وی توضیح داد: اسناد فراخوان اجرای این طرح الکترونیکی شدن کرایه‌های تاکسی و اتوبوس آماده انتشار است و بعد از رفع برخی موانع منتشر و پیمانکار انتخاب می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اجرای این طرح گامی در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و راحت تر شدن کار راننده‌های اتوبوس و تاکسی است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با اجرایی شدن این طرح مشکل  پول خرد که یکی از دغدغه‌های همیشگی راننده‌ها و مسافران است حل می‌شود.

استاد کاظمی ابراز کرد: با اجرای این طرح، اپلیکیشنی در تاکسی و اتوبوس‌ها و بارکدی هم در تلفن همراه مسافران نصب می‌شود و مسافران در زمان پیاده شدن موبایل خود را به اپلیکیشین نزدیک و از طریق کیف پول الکترونیکی خود کرایه را پرداخت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =