• ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر: 71999
اکبرسلیم نژاد

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورا و شهرداری آمادگی هرگونه همکاری با نهادها برای انجام مسائل فرهنگی و اجتماعی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد در صد و پنجاه و سومین جلسه شورا اظهار کرد: شورا و شهرداری کرج آمادگی این را دارد که برنامه های ارایه شده از سوی مقامات بالا دست استان را اجرایی کند.

وی ادامه داد: بسیاری از نهادهای سطح استان در خصوص کارهای فرهنگی و اجتماعی که شهرداری انجام می دهد اطلاعی ندارند در حالی که شهرداری وظایف ذاتی خطیری همچون پسماند، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک ، سیما منظر شهری و ... دارد که باید به انجام این امور بپردازد.

سلیم نژاد یادآور شد: شورای پنجم در سال اول شروع کار خود مبلغ ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جهت هزینه های جاری تخصیص داده بود که برای دومین سال خود این مبلغ را تا ۲۴ میلیارد تومان افزایش داده است و من اعلام می کنم شورا و شهرداری آمادگی هر گونه همکاری با نهادهای مختلف شهری برای انجام مسائل فرهنگی و اجتماعی را دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری به عنوان مجری توان اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی را دارد.

سلیم نژاد اظهار داشت: اگر استان در بحث انضباط بخشی و ساماندهی به نظم برسد می توان کارهای فرهنگی و اجتماعی بسیار بزرگی جهت تامین نیازهای مردم و مطالبات بحق شهروندان انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =