محمد حسین خلیلی اردکانیرییس کمیسیون نظارت وتحولات اداری

عضو شورای شهر کرج گفت: نتیجه اجرای طرح‌های فرهنگی در شهر باید ملموس باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدحسین خلیلی اردکانی در صد و پنجاه و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم افزایش قدرت شوراهای شهر اظهار کرد: شورای شهر منبع تامین کننده نیازهای مالی ادارات استان نیست و باید نگاه موجود مدیران ادارات به این مجموعه اصلاح شود.

وی ادامه داد: این درست نیست که ادارات شهر برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای برنامه های خود تنها به شورای شهر فکر کنند چون این روند سازوکار واقعی پارلمان شهری را دچار مشکل می‌کند.

وی توضیح داد: شورای شهر به دنبال برگزاری برنامه های مشترکی با دیگر ادارات و سازمان ها  است تا بتواند با تعامل با آنها بخشی از نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان را مرتفع کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه منابع فرهنگی شورا باید در مسیر درستی هزینه شود، ابراز کرد: این منابع باید به گونه ای هزینه شود که شهر و شهروندان از نتیجع آن منتفع شوند و این درست نیست که پول برنامه های فرهنگی به جیب  عده محدودی برود.

عضو شورای شهر کرج در ادامه با اشاره به اهمیت پروژه قطار شهری کرج گفت: اگر مشکلات این پروژه حل شود، بخش مهمی از مشکلات سیستم حمل و نقل عمومی شهر مرتفع می‌شود.

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت:  دولت باید اقدامی انجام دهد که خط ۶ تهران به کرج متصل و از ین طریق بخشی از بارِ قطار شهری سبک شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =