منطقه 9 - ایستگاه مطالعه

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: شهروندان کتاب‌های ارزشمند و غیرقابل استفاده را به دیگران اهدا کنند تا شاهد ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی باشیم.

آرش یگانی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: برای تشویق مردم به کتاب و کتاب‌خوانی با همکاری کانون فرهنگی فاطمه الزهرا (س) ایستگاه مطالعه در محوطه بوستان‌ها و معابر اصلی برپا می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی چهارمین ایستگاه کتابخوانی در بوستان جهان افزود: یکی از راهکارهای اجرای درست سیاست‌های کمیته نهضت مطالعه‌یِ مفید در استان البزر؛ برپایی این ایستگاه‌ها در فضاهای باز و بوستان‌ها است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با کانون فرهنگی فاطمه الزهرا (س)، گفت: انتظار می‌رود صدا و سیمای البرز به ‌عنوان رسانه ملی؛ در چنین مواردی تعامل بیشتری با این رویکردها داشته باشد. 

یگانی ادامه داد: هر هفته ایستگاه کتاب‌خوانی در یکی از بوستان‌ها و معابر اصلی برپا شده و در حاشیه آن نیز میز خدمت به امورات شهروندان رسیدگی می کند.

یگانی به توزیع رایگان کتاب در این طرح اشاره کرد و یادآور شد: تلاش ما استقبال شهروندان از ایستگاه‌های کتاب است که امیدوارم این هدف محقق شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =