شهردار کرج.علی اصغرکمالی زاده

شهردار کرج گفت: کرج باید به شهری سالم، زیست‌پذیر و مطابق با استانداردها تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی با اشاره به رشد دو برابری توزیع آسفالت در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: برای تبدیل کرج به شهری سالم، زیست‌پذیر و مطابق با استاندارها تلاش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که تمام اقداماتی که در حوزه شهری انجام می شود برای رضایت شهروندان است، افزود: برای رسیدن به این هدف باید گام‌های موثری در همه حوزه‌ها برداریم.

شهردار کرج ادامه داد: تاکنون برای اصلاح و تقویت زیرساخت‌ها برنامه‌های خوبی اجرایی شده اما به‌سامان کردن تمام مشکلات نیازمند کار و تلاش دوچندان است. 

کمالی‌زاده با اشاره به ضرورت افزایش نوع خدمات به شهروندان، گفت: با توجه به رشد دو برابری تولید و توزیع آسفالت نسبت به سال گذشته اما همچنان معابر و خیابان های ما نیازمند بهسازی است و این موضوع مطالبه جدی شهروندان است.

وی افزود: هنوز برخی نقاطِ شهر دارای آسفالت مستهلک است که باید به سرعت عملیات بهسازی آن‌ها شروع شود.

کمالی زاده بیان کرد: کاهش ترافیک شهری، توجه به زیبایی شهر و بهسازی آسفالت از موضوعاتی است که مورد توجه شهروندان است و باید برای آن‌ها کارهای جدی‌تری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به این موضوعات رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد، تاکید کرد: استانداردسازی معابر و شریان های ارتباطی، ادامه نهضت آسفالت، تعمیر و تکمیل جداول و احداث پیاده رو و پیاده راه؛ از اولویت‌های مهم عمرانی در سال جاری است.

 بدهی شهرداری به بیمه کاهش یابد 

کمالی زاده در ادامه با اشاره به طراز منفی بیمه شهرداری گفت: شهرداری ٩٨ میلیارد تومان به بیمه بدهی دارد که از این میزان ٢٨ میلیارد تومان برای مرکز و مابقی برای مناطق و سازمان‌ها است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری، بررسی و تدبیر طرفین؛ مذاکرات منتج به تصمیمی برای پرداخت و کاهش بدهی شهرداری به بیمه تامین اجتماعی شود.

کمالی‌زاده در پایان تاکید کرد: باید برای داشتن شهری سالم، زیست‌پذیر و مطابق با استانداردها دست به دست هم دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =