احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از راه اندازی واحد تخصصی تعمیر و نگهداری تجهیزات و دوربین‌های ITS در مرکز کنترل ترافیک خبر داد.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: سالانه حدود ۱۰ درصد از مبلغ کل تجهیزاتی که خریداری و نصب می‌شود باید صرف تعمیر و نگهداری از این تجهیزات شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه افزایش میزان بهره‏ وری از این تجهیزات یکی از دغدغه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک است، افزود: افزایش بهره وری این تجهیزات مستلزم تعمیر و نگهداری دقیق از آن‌ها است که بدون شک به هزینه زیادی نیاز دارد.

به گفته این مسئول، واحد تخصصی تعمیر و نگهداری دوربین‌های ITS در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج به صورت سه شیفت فعال بوده و تیم ۶ نفره فنی نسبت به تعمیر تجهیزات معیوب اقدام می‌کند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه این واحد تخصصی در کمترین زمان ممکن عیب تجهیزات را رفع میکند، تصریح کرد: با توجه به توسعه ITS در سطح شهر درصدد هستیم تعمیر و نگهداری تجهیزات را به صورت سیستماتیک انجام دهیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بیان کرد: در نظر داریم با طراحی نرم افزاری تخصصی، شرایطی برای تخمین عمر اقلام و تجهیزات موجود در سطح شهر فراهم کنیم تا هزینه نگهداری از آنها به حداقل برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =