خدابین

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: در شرایط اقتصادی فعلی جمع آوری بازارهای موقت روزانه منطقی نیست.

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: سه شنبه و چهارشنبه هر هفته شاهد برپایی بازارهای موقت در منطقه پنج شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: این چندشنبه بازارها صرفا مخصوص کرج و این منطقه نیست و در اکثر شهرهای کشور شاهد فعالیت چنین بازارهایی هستیم.

این مسئول توضیح داد: این بازارها طی سنوات گذشته شکل گرفته اند و شهروندان برای تامین بخشی از مایحتاج خود به آنها مراجعه و اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تر از مغازه ها خریداری می‌کنند.

خدابین ابراز کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی جمع‌آوری این بازار روزها منطقی نیست چون هم باعث بیکاری عده‌ای می‌شود و هم امکان خرید با قیمت مناسب اقلام برای شهروندان را از بین می برد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج تصریح کرد: البته فعالیت این بازارها  همواره گلایه عده‌ای از شهروندان را در پی دارد چون بساط فعالان این بازارهای روزانه باعث اختلال در تردد شهروندان و ترافیک در برخی نقاط شهر می‌شود.

وی اظهار کرد: بدون شک ساماندهی این بازارها در مکان‌های مشخص بخش زیادی از مشکلات موجود را حل می‌کند به همین دلیل تعیین مکان‌هایی برای ایجاد این بازارها در دستور کار مناطق مختلف شهرداری قرار دارد.

وی گفت: قبلا دستفروشان این بازارها خارج از محدوده بازار هم بساط می‌کردند ولی در حال حاضر این اتفاق نمی افتد و به این ترتیب هم مردم گلایه کمتری دارند و هم دستفروشان آسیب نمی‌بینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =