• ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
  • کد خبر: 72030
پوستر آقای هنرهای نمایشی ایران رونمایی

مراسم رونمایی از پوستر استاد داوود فتحعلی بیگی؛ معروف به آقای هنرهای نمایشی ایران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، چهارمین مرحله از مراسم بزرگداشت هنرمندان نام آور کرجی، عصر  امروز سه شنبه در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد. 

در این مراسم که به همت کمیسیون فرهنگی؛ کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، سازمان سیما و منظر شهرداری کرج و اداره کل ارشاد استان البرز برگزار شد، از "داود فتحعلی بیگی" به عنوان یکی از نخبگان متواضع شهر یاد شد که سال ها بر عرصه تئاتر و نمایش کشور تاثیرگذار بوده است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در این آیین به فرهنگ غنی ایرانی اشاره کرد و گفت: جامعه ایرانی، اقوام و لهجه های بسیاری را در خود جای داده است که هر یک از این اقوام منابعی غنی و گسترده از فرهنگ این آب و خاک هستند.

اکبر سلیم نژاد، بر ضرورت اتحاد همه این فرهنگ ها تاکید کرد و افزود: نمی شود فرهنگ ایرانی را از فرهنگ اسلامی جدا کرد و این دو قابل تفکیک نیستند.


وی، برگزاری این مراسم را به عنوان نقطه آشتی هنرمندان با شورا و شهرداری ارزیابی کرد و ادامه داد: در حال ساخت یک مکان اجرای نمایش در کرج هستیم که برای این منظور از نظرات کارشناسی پنج نفر از هنرمندان حوزه تئاتر کرج بهره برده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =