علیرضا رحیمی

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: بسیاری از نخبگان رشته‌های مختلف هنری در کرج هستند اما کمتر شناخته شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در مراسم رونمایی از پوستر استاد داوود فتحعلی‌بیگی، اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با حمایت‌ شورای شهر به ویژه کمیسیون‌های فرهنگی؛ و هنر و ارتباطات تاکنون از چهار هنرمند نامدار کرجی تجلیل کرده است.

رحیمی، روحیات هنرمندان را لطیف، انعطاف‌پذیر و جذاب ارزیابی کرد و ادامه داد: احترام به جامعه هنری وظیفه همه ماست و باید بتوانیم از هنرمندانی که با هنر صادقانه خود جامعه را به سمت لطافت و آرامش سوق می دهند، قدردانی کنیم.

وی، سابقه هنر و فرهنگ را در ایران بسیار دیرینه خواند و افزود: ذات ایرانی از دیرباز با هنر آمیخته بوده و ظواهر این آمیختگی در خط، طراحی، نقاشی و بسیاری دیگر از هنرهای ایرانی به نمایش درآمده است.

این مسئول، کرج را ایرانی کوچک عنوان کرد که وجود قومیت‌ها و گروه های مختلف موجب تکثر و تنوع فرهنگ و هنر در آن شده است. وی، این امر را فرصتی بی بدیل برای بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های هنری دانست.

رحیمی با اعلام اینکه بسیاری از نخبگان هنر کشور در کرج ساکن هستند، از کمتر شناخته شده بودن این افراد برای مردم کلانشهر ابراز تاسف کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با استمرار برگزاری آیین‌هایی این چنینی در راستای معرفی این نام‌آوران به ساکنان شهر کرج و استان البرز بکوشیم.

این مراسم روز گذشته ۲۵ تیرماه با حضور تعدادی از مسئولان، هنرمندان و مردم در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =