فکورزاده

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: به دنبال زمین مناسب برای جانمایی دستفروشان حصارک هستیم.

محمدرضا فکورزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اجرای طرح‌های مستمر برای ساماندهی دستفروشان میدان حصارک اظهار کرد: با اجرای طرح‌های مستمر، اقدامات مناسبی برای جمع آوری دستفروشان میدان حصارک صورت گرفته است.

وی ادامه داد: فعالیت این دستفروشان در برخی ساعات باعث اختلال در تردد شهروندان و ایجاد ترافیک در این محدوده می‌شود به همین دلیل جمع آوری و ساماندهی آنها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی توضیح داد: در شرایط اقتصادی فعلی به راحتی نمی‌توان از فعالیت دستفروشان جلوگیری کرد چون آنها از این طریق ارتزاق می‌کنند و نان سرسفره خانواده می‌برند.

وی ابراز کرد: با همکاری سازمان مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی، بنا شده محلی برای استقرار این دستفروشان جانمایی شود تا دیگر شاهد پهن شدن بساط آنها در کنار خیابان نباشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای جانمایی مکان استقرار دستفروشان حصارک فعلا نمی‌توان زمان مشخصی اعلام کرد چون تامین زمین و ایجاد زیرساخت لازم برای فعالیت این افراد زمان بر خواهد بود.

فکورزاده در ادامه با اشاره به تلاش برای نصب پل عابر پیاده در حصارک ابراز کرد: تا کنون در این خصوص دو مناقصه برگزار کرده ایم ولی به دلیل نوسانات شدید ارز، کسی داوطلب نشده است.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج افزود: با تثبیت نرخ ارز به زودی مرحله سوم مناقصه برگزار میشود و پیمانکاری برای نصب این پل عابرپیاده انتخاب خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =