غدیر مهدوی-رییس کمیسیون تلفیق

رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: با راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات شهرداری، زمینه افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غدیر مهدوی کلیشمی در مراسم رونمایی از سامانه نظام پیشنهادات شهرداری کرج اظهار کرد: طراحی و راه اندازی این سامانه خواست شورای پنجم بود و شهرداری به این خواسته در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داد که این نشان می‌دهد مطالبات شورا از سوی شهرداری به خوبی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: هر چند امروز سامانه نظام پیشنهادات شهرداری رونمایی شد ولی این پایان کار نیست و از امروز بخش سخت کار یعنی پیگیری پیشنهادات شهروندان از طریق این سامانه آغاز می‌شود.

وی افزود: انتظارات از این سامانه بالا است به همین دلیل باید شرایطی فراهم شود که در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل، پیشنهاداتی که از طریق این سامانه دریافت می‌شود بررسی و اجرایی شود.

این مسئول با تاکید بر ضرورت معرفی درست این سامانه به شهروندان ابراز کرد: مدیران مناطق باید این سامانه را به طور کامل به شهروندان معرفی و ساکنان مناطق مختلف را به ثبت پیشنهادات خود در این سامانه ترغیب کنند.

رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج افزود: بدیهی است اگر شهروندان به این سامانه مراجعه نکنند، زحمات کشیده شده برای راه اندازی آن بی نتیجه می ماند و عملا نتیجه ای حاصل نمی شود.

مهدوی کلیشمی توضیح داد: نباید اجازه بدهیم رونمایی از این سامانه در حد تبلیغ باقی بماند بلکه باید با ایجاد انگیزه در مردم برای مراجعه به این سامانه، شرایط مشارکت آنها در اداره شهر را فرام کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =