• ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
  • کد خبر: 72067
جلالیان

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از اجرای طرح ضربتی مقابله با سد معبر در این منطقه خبر داد.

مرتضی جلالیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: سد معبر به عنوان یکی از عوامل بروز آشفتگی بصری، زیبایی را از چهره شهر می‌گیرد.

وی ادامه داد:  سد معبر باعث اختلال در تردد عابرین پیاده و ایجاد ترافیک می‌شود که این امر به هم ریختگی نظم شهر و  آرامش شهروندان را در پی دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از تجمع بساط گستران در منطقه ۲، طی چند روز گذشته شاهد اجرای طرح ضربتی مقابله با سد معبر در این منطقه به ویژه  خیابان‌های پرتردد مثل هفت تیر، ساسانی و چهار راه مصابح بودیم.

وی توضیح داد: سد معبر باعث تضییع حقوق شهروندان  می‌شود و شهرداری وظیفه دارد با عاملانی که باعث برهم ریختگی نظم شهر می‌شوند برخورد قانونی لازم را صورت دهد.

جلالیان ابراز کرد: متاسفانه در کنار سد معبر شاهد اشغال پیاده روها توسط کسبه و صاحبان مغازه ها هستیم که باید برای ساماندهی این وضعیت هم اقدام اساسی صورت داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای کاهش معضل سد معبر در کرج تنها اقدامات شهرداری کافی نیست و نهادهای دیگر هم باید تعامل لازم را داشته باشند.

مدیر منطقه ۲ شهرداری در ادامه به جمع آوری تابلوها و بنرهای فاقد مجوز سطح منطقه اشاره کرد و گفت: این اقدام با هدف حفظ و افزایش بهداشت روان شهروندان و زیبا سازی بصری سطح شهر صورت گرفته است.

وی افزود: طرح مقابله با سد معبر و جمع آوری تابلو و بنرهای فاقد مجوز از سطح این منطقه مقطعی نیست و به طور مستمر در تمام سال اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =