استاد کاظمی

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: مسافرکش‎های شخصی حق ورود به پایانه‌های تاکسی را ندارند.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آخرین وضعیت بیمه تاکسیداران اظهار کرد: از سال 94 تا کنون سایت بیمه تاکسیداران بسته شده و هیچ ثبت نام جدیدی در این سایت صورت نگرفته بنابراین رانندگانی که طی این مدت به سیستم اضافه شده‌اند، تحت پوشش بیمه نیستند.

وی ادامه داد: بیمه تاکسیداران جزء وظایف سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیست و اعتبار آن باید از سوی دولت تامین شود به همین دلیل تا زمانیکه این سازوکار فراهم نشود، وضعیت موجود تغییری نخواهد کرد.

این مسئول در ادامه به مشکل خودروهای شخصی که اقدام به مسافرکشی می‌کنند، اشاره کرد و افزود: رانندگان تاکسی از فعالیت این خودروها گلایه دارند است به همین دلیل با همکاری پلیس طرح‌های ویژه نظارتی در حال اجرا است تا برخورد قانونی لازم با خودروهای شخصی مسافرکش صورت بگیرد.

استاد کاظمی ابراز کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج 14 گشت انتظامی دارد که به صورت مستمر در سطح شهر حضور دارند و در صورت مشاهده خودروهای شخصی که در ایستگاه تاکسی اقدام به مسافرکشی می‌کنند، برخورد قانونی لازم را صورت می‌دهند.

وی همچنین به مشکل کمبود اتوبوس در اغلب خطوط شهر اشاره کرد وگفت: با توجه به اینکه تعهد خدمت اغلب اتوبوس‌های بخش خصوصی در حال اتمام است، در تلاشیم با اختصاص تسهیلات ویژه از جمله اختصاص یارانه بتوانیم از ظرفیت این اتوبوسها برای جابه جایی شهروندان استفاده کنیم.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت اتوبوس‌های بخش خصوصی در خطوطی که با کمبود جدی اتوبوس مواجه هستند بهره ببریم تا بخشی از مشکلات شهروندان در خطوط پرتردد حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =