منصور وحیدی

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با عملکرد خوب کمالی‌زاده امروز شرایط شهرداری با سال گذشته قابل مقایسه نیست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی با بیان این مطلب اظهار کرد: تعاملات برون سازمانی و درون سازمانی شهرداری کرج از زمان تصدی وی بر این دستگاه افزایش یافته و به نتایج مطلوبی در شهر منجر شده است.

وی با اذعان بر اینکه به عنوان یک عضو شورا موظف به حمایت از شهردار هستم، اضافه کرد: لازم است اقدامات و عملکردهای شایسته را به مردم بگوییم.

این مسئول، از مدیران و مسئولان زیرمجموعه شهرداری کرج نیز خواست با افزایش همکاری و تعاملات خود با شهردار و شهروندان، امکان ایجاد شهری مناسب و شایسته را بیش از پیش فراهم کنند.

نایب رییس شورای شهر کرج در بخش دیگری از گفته های خود به برخی مشکلات منطقه ۲ شهری کرج نیز اشاره کرد و یکی از مشکلات این منطقه را خیابان باریک حسین آباد ذکر کرد که ساخت آن مربوط به بیش از دو دهه پیش بوده و از ظرفیت ترددهای گسترده امروز برخوردار نیست.

وحیدی تاکید کرد: هم اکنون که تردد در این منطقه زیاد شده، ترافیک سنگین خودروها موجب قفل شدن خیابان می شود. این در شرایطی است که این خیابان در هسته مرکزی شهر قرار داشته و در مسیر مهمترین نقطه ریلی استان است.

این عضو شورا اماکنی همچون فرودگاه، ایستگاه های مترو، راه آهن و مانند آنها را ویترین های یک شهر و استان عنوان و تاکید کرد: لازم است خیابان حسین آباد را با توجه به قرارگیری در مهمترین نقطه ریلی استان که می تواند ویترین و نمایی از شهر کرج و استان البرز باشد را مورد توجه ویژه قرار دهیم.

وی، همچنین به محرومیت دو منطقه حسین آباد و اکبرآباد از پارک و ورزشگاه اشاره کرد و از مسئولان خواست برای این امر تمهیدی بیاندیشند.

این مسئول، با اشاره به اینکه باید همواره خواست و نیاز مردم را مورد توجه قرار دهیم، بیان کرد: ممکن است در ادامه هر کار و اقدامی، سوء ظن نیز به وجود بیاید چنان که شاید پیگیری من برای مشکلات حسین آباد را به دلیل سکونتم در این نقطه تلقی کنند، اما این سوءظن ها به مرور از میان خواهد رفت و عملکرد ماست که بر جا می ماند.

وحیدی تصریح کرد: بنده تنها پیگیر این نقطه از شهر نیستم بلکه موضوعات گوناگون و مشکلات متعددی از نقاط مختلف شهری کرج را از سوی شورا و شهرداری پیگیری می کنم.

وی تصریح کرد: ما تعلق خاطری به جایی نداریم و هر کجا اولویت وجود داشته باشد پیگیری خواهیم کرد.

به اعتقاد منصور وحیدی، بلوار حسین آباد باید به صورت مستقیم احداث می شد که با انحراف آن از مسیر مستقیم، تردد شهروندان با مشکلات متعددی روبرو شده است.

جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی شهرداری کرج روز گذشته با حضور شهردار کرج و نایب رئیس شورای اسلامی شهر در محل ساختمان اداری منطقه ۲ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =