ربیع سعادت

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج، اعتبار پروژه های عمرانی منطقه را برای سال جاری ۳۱ میلیارد تومان عنوان کرد که بخشی از این رقم به تملکات منطقه اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، ربی سعادت در جلسه پایش به میزبانی منطقه ۴ این مطلب را به اطلاع حاضران رساند و اعلام کرد: مرمت و بهسازی معابر، آسفالت و تملک ادامه بلوار ارم بخشی از مهمترین پروژه های منطقه ۴ در سال جاری است.

سعادت، با بیان اینکه تقریبا توانسته ایم مطابق برنامه ابلاغی از سوی مرکز پیش برویم، به یکی از مشکلات منطقه در خصوص پارک هاشمی اشاره کرد.

وی بیان داشت: این پارک قرار بوده سه هکتار باشد اما تاکنون دو هکتار به ما تحویل داده شده است.

این مسئول افزود: هم اکنون دو هکتار از پارک آماده شده و منتظر دریافت مجوز کار در یک هکتار باقی مانده هستیم که اگر به سرعت تحویل شود می توانیم تا هفته دولت آن را به مرحله افتتاح برسانیم.

سعادت، در بخش دیگری از گفته های خود به درآمدهای خوب منطقه در سال جاری پرداخت و اذعان داشت: موفق شده ایم در حوزه دریافت عوارض کسب و پیشه ۱۰۰ درصد درآمد را محقق کنیم.

به گفته وی، وصول چک های برگشتی نیز که به عنوان یکی از مطالبات عمده شهرداری کرج از مودیان شناخته می شود، در این منطقه با پیشرفت هایی همراه بوده است؛ به گونه ای که مبلغ دو میلیارد تومان بدهی از محل چک های برگشتی منطقه در سال جاری وصول شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج اضافه کرد: برای مبلغ دو میلیارد تومان دیگر از چک های برگشتی نیز در مراجع قضایی طرح دعوی کرده ایم که امیدواریم این مطالبات به زودی به شهرداری کرج بازگردانده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =