• ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
  • کد خبر: 72103
تونل قطارشهری کرج

ناظر شورا در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: با تزریق به موقع اعتبارات، فازهای مختلف پروژه قطار شهری در زمانبندی پیش بینی شده تکمیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احد رسولی در پنجاه و چهارمین کارگروه فنی و اجرایی خط ۲ قطار شهری کرج اظهار کرد: کارگران قطار شهری که در شرایط سخت کاری و در اعماق زمین برای تکمیل این پروژه تلاش میکنند، باید به موقع حقوق و مزایای خود را دریافت کنند تا معیشت آنها با مشکل مواجه نشود.

این عضو شورا در ادامه به ضرورت توجه به منابع مالی پروژه قطارشهری اشاره کرد و افزود: باید برگزاری کارگروه های تامین منابع مالی این پروژه در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد تا فرایند اجرای آن با مشکل مواجه نشود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد کارگروه مالی در دفتر معاونت مالی و اقتصادی شهرداری برگزار و موانع و مشکلات تامین منابع مالی مورد نیاز برای ادامه پروژه رفع شود.

وی افزود: با توجه به شروع به کار جبهه‌های جدید کاری در پست برق، مرکز فرمان و ایستگاه ۴۵ متری گلشهر، در صورت تحقق جریان نقدینگی وعده داده شده، امیداریم فازهای مختلف این پروژه در زمانبندی اعلام شده تکمیل شود.

علی اصغر صلواتی، رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، در ادامه این جلسه اظهار داشت: پیگیری های متعددی به منظور تحقق انتشار اوراق مشارکت ۲۵۰ میلیاردی توسط مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی و شخص شهردار به سرانجام رسیده و در مراحل انتهایی تزریق نقدینگی به پروژه هستیم.

در پایان جلسه، اعضای کارگروه ضمن بازدید از مراحل اجرای نازک کاری ایستگاه ۴۵  متری گلشهر و نیز عملیات تکمیلی ساختمان مرکز فرمان و پست برق بوستان جهان، از نزدیک در جریان مراحل انجام کار قرار گرفته و اعضای شورای شهر، رسولی و خلیلی به گفتگو با کارگران پرداختند.

 لازم به توضیح است پنجاهمین کارگروه فنی اجرایی پروژه خط ۲ قطار شهری کرج، با حضور احد رسولی و محمدحسین خلیلی اردکانی، اعضای شورای اسلامی شهر،علی اصغر صلواتی، ریاست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و سایر اعضای کارگروه، در محل کارگاه مرکزی پروژه برگزار شد.

     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =