مهدی حاجی  قاسمی

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج گفت: کرج باید در ساخت پارکینگ‌های مکانیزه نسبت به سایر کلان‌شهرها پیشرو باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی در سی و سومین کمیسیون عمران شورای شهر کرج اظهار کرد: ساخت پارکینگ‌ مکانیزه در خیابان‌هایی که تردد ماشین در آن‌ها زیاد است ضروری است.

وی بابیان این که در مورد مشکل کمبود پارکینگ بارها صحبت شده، یادآور شد: با راه اندازی پارکینگ‌ های مکانیزه بخش زیادی از ترافیک شهری کاهش می یابد چرا که خودروهای در حال تردد می‌توانند از تمام عرض خیابان استفاده کرده و نیازی به پارک در حاشیه خیابان‌ها نیست.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج با اشاره به مزیت پارکینگ مکانیزه گفت: پارکینگ مکانیزه قابلیت جابجایی سریع خودرو به محل های خالی را دارد و از ایمنی بالاتری نسبت به دیگر پارکینگ ها برخوردار است.

وی ادامه داد: ساخت پارکینگ‌های که فضای کمی را اشغال می کنند اما بیشترین تعداد خودرو را در خود جای می دهند اقدامی موثر در کاهش مشکلات ترافیکی است.

بازیافت آسفالت از تخریب محیط‌زیست جلوگیری می‌کند

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج در بخش دیگری به استفاده شهرداری از آسفالت های بازیافتی اشاره کرد و گفت: استفاده از آسفالت‌های بازیافتی به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌ است و به کاهش ۳۰ درصدی هزینه ها می انجامد.

حاجی قاسمی بیان کرد: علاوه بر این بازیافت آسفالت به کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز کمک می کند.

 این عضو شورا خاطرنشان کرد: به شهرداری ۳ ماه فرصت داده می شود تا برنامه های خود را در خصوص استفاده از بازیافت آسفالت به شورای شهر ارایه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =