وحیدی

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: رضایت شهروندان موتور محرک این سازمان برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی در بازدید سرزده از بازار روز اهری اظهار کرد: حفظ کرامت شهروندان و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج است.

وی با اشاره به اینکه رضایت شهروندان موتور محرکه این سازمان است، ادامه داد: هر چقدر سطح رضایتمندی شهروندان از خدمات این سازمان افزایش یابد، انگیزه و نشاط بیشتری در پرسنل برای عملکرد بهتر ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بازار روز اهری توضیح داد: بازار روز اهری در یکی از مناطق کم برخوردار فردیس واقع شده و اقلامی که در آن عرضه می‌شود بخش عمده ای از نیاز ساکنان را برطرف می‌کند.

وحیدی با بیان اینکه بازار روز اهری یکی از شلوغ ترین بازار روزهای فردیس است، خاطر نشان کرد: این بازار روز از طریق مزایده واگذار شده و به همین دلیل در مقایسه با سایر بازار روزهای فردیس شرایط بهتری دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: وظیفه بازار روزها این است که کالاها و اقلام مورد نیاز شهروندان را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت عرضه کنند و ناظران این سازمان هم نظارت ویژه ای برای تحقق این هدف دارند و با تخلفات صورت گرفته برخورد لازم را صورت می‌دهند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج افزود: امید است با پیگیری های ناظرین بازار روزها بتوانیم برای رفع مشکلات غرفه داران و مطالبات شهروندان گام های موثرتری برداریم.

گفتنی است طی این بازدید مقرر شد در خصوص بهسازی و بازسازی و همچنین رفع ایرادات موجود در بازار روز اهری اقدامات لازم صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =