امیرحسین کاظمینی

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز لازمه حفظ کالبد شهری است.

امیر حسین کاظمینی با اشاره به اینکه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مهمترین وظایف شهرداری است، اظهار کرد: نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز لازمه حفظ کالبد شهری است.

این مسئول ادامه داد: در این راستا واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه، طی روزهای اخیر اقدام به تخریب دو مورد بنا و دیوارکشی زمین های بایر در محدوده بلوار انقلاب و بلوار انرژی اتمی کرده است.

وی افزود: ساخت و سازهای  غیرقانونی و بدون نظارت کارشناسانه، نه تنها موجب آسیب زدن به سیما ومنظر شهری می‌شود بلکه چهره شهر، مبلمان شهری و روند شهرسازی را با مشکل مواجه می‌کند.

کاظمینی با اشاره به اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با تکیه بر قانون‌مداری و در قالب طرح‌های پیشگیرانه انجام می‌شود، گفت: برای  مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، ماموران به طور مستمر در منطقه گشت‌زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند .

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج در پایان با تاکید بر مشارکت بیشتر شهروندان برای کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز توضیح داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده ساخت و ساز غیر مجاز موارد را با سامانه ۱۳۷ اعلام تا در اسرع وقت اقدامات لازم توسط واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه ۷ صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =