علیرضا رحیمی سازمان فرهنگی

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: معرفی بزرگان هنر و فرهنگ کرج به شناخت بهتر این کلانشهر کمک می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا رحیمی با اشاره به اینکه هنرمندان بخشی از هویت این شهر هستند، افزود: معرفی هنر و چهره های هنری یکی از وظایف مجموعه مدیریت شهری است که در سالهای اخیر با جدیت بیشتری دنبال می شود.

وی با بیان این که تجلیل از هنرمندان به شناخت و معرفی بهترِ کرج کمک می کند، اظهار کرد: بسیاری از هنرمندانِ خبره کشور در کرج سکونت دارند اما بسیاری از  شهروندان کرجی هم از این موضوع بی اطلاع هستند. 

این مسئول با بیان اینکه وظیفه ما شناساندن این افراد شاخص است، افزود: این هدف با برنامه های مختلفی چون برگزاری آیین تجلیل از هنرمندان شاخص رشته های مختلف هنری مثل سینما، تئاتر و... محقق می شود.

معاون شهردار کرج ادامه داد: تلاش می کنیم با برگزاری آیین های مختلف سهم کوچکی در معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری این کلانشهر ایفا کنیم. 

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در ادامه با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از آقای نمایش های ایرانی؛ استاد داود فتحعلی بیگی ابراز کرد: این مراسم روز شنبه آینده با حضور بزرگان عرصه سینما، تیاتر و تلویزیون برگزار می شود. 

رحیمی گفت: علی نصیریان استاد و پیشکسوت سینما، تئاتر  در آیین تجلیل از آقای نمایش های ایرانی حضور خواهد داشت.

گفتنی است مراسم تجلیل از استاد داوود فتحعلی بیگی ساعت ۲۰:۳۰ شنبه (پنجم مرداد) در تالار  شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =