علیرضا رحیمی

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: ورزش تضمین کننده سلامت جسم و زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی با بیان این که ششمین دوره‌ی مسابقات ورزشی محلات در بیش از ۳۰رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان برگزار می شود، اظهار کرد: ورزش تضمین کننده سلامت جسم و زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است.

رحیمی افزود: یکی از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی محلات توسعه ورزش همگانی و کشف استعدادهای پنهان کرج است که امیدوارم به این هدف دست یابیم.

به گفته وی برای ششمین دوره مسابقات ورزشی محلات تاکنون ۴ هزار نفر در رشته های مختلف ثبت نام کرده اند.

معاون شهردار کرج با اشاره به اینکه تقویت نشاط اجتماعی با توسعه ورزش همگانی ایجاد می شود گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با استفاده از مربیان با تجربه ورزش همگانی را در ۲۲ بوستان کرج به صورت همزمان برگزار می کند.

وی یکی از راه های دست‌یابی به نشاط اجتماعی را توسعه ورزش همگانی دانست و یادآور شد: ورزش همگانی در بوستان های کرج در کل سال انجام می شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در ادامه به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی پرداخت و خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه برنامه ها با حضور اعضا خانواده باعث افزایش نشاط اجتماعی می شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش بازی های رایانه ای و زندگی آپارتمان نشینی، برگزاری همایش های پیاده روی می تواند کودکان را با فضای سالم آشنا کند که قطع یقین بازخورد آن در جامعه شهروندی به ایجاد نشاط و همدلی در بین شهروندان منجر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =