• ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
  • کد خبر: 72136
آیین تجلیل از آقای هنرهای نمایشی ایران

آقای هنرهای نمایشی ایران گفت: مراسم امشب، بزرگداشت من نیست بلکه تکریم و بزرگداشت نمایش آیینی و سنتی ایران و بزرگداشت فرهنگ سرافراز ایرانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، داود فتحعلی بیگی در مراسمی که از سوی مسئولان کلانشهر کرج برای چند دهه فعالیت وی در عرصه هنر برگزار شد اظهار کرد: من یک سرباز پیاده نظام در عرصه فرهنگ و هنر این آب و خاکم که در این ردا، از فرهنگ کشورم صیانت و پاسداری می کنم.

این هنرمند همت مدیریت شهری کرج برای پرداختن و توجه ویژه به مقوله هنر و فرهنگ را ستود و از برپایی این مراسم قدردانی کرد.

 پیشکسوت عرصه نمایش های ایرانی و سنتی، از برداشته شدن گام هایی در کرج برای جلوگیری از خروج هنرمندان از این شهر نیز به عنوان گام هایی بسیار شایسته و مثبت یاد کرد و نمونه بارز آن را احداث سالن ها و پلاتوهای نمایشی ذکر کرد که به زودی از سوی مدیریت شهری آغاز می شود.

آقای هنرهای نمایشی ایران در پایان، از سه نفر به عنوان کسانی یاد کرد که به غیر از تمام اساتید و راهنمایان او در این عرصه، به صورت ویژه به آنها مدیون است. او از مادرش نام برد که در عین یتیمی او را بزرگ کرد و پرورش داد. از عمویش یاد کرد که اجازه نداد با ترک تحصیل، موقعیت و جایگاهش را از دست بدهد؛ و نیز از همسرش نام برد که در بیش از ۴۰ سال زندگی مشترک، تمام سختی ها و دشوارهای کار با یک هنرمند و عاشق را تاب آورده است.

در پایان این مراسم با اعطای هدیه و لوح از سوی شهردار کرج، از فعالیت ها و خدمات داود فتحعلی بیگی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =