مهدی حاجی  قاسمی

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج گفت: محل ایستگاه های تاکسی شهرهای اقماری به پایانه های ورودی منتقل شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور صد و پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار کرد: محدوده میدان توحید، شاه عباسی و امامزاده حسن (ع) از نقاط تاریخی مذهبی کرج به شمار می رود بنابراین  باید به  نمای بصری این محدوده توجه بیشتری شود.

وی افزود: وجود ایستگاه های تاکسی شهرهای اقماری در این محدوده موجب شده تا بافت تاریخی مذهبی آن به چشم نیاید و با توجه به اینکه انتقال این ایستگاه ها بنا به دلایلی خارج از توان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج است، لازم است تا شهرداری با کمک دیگر مسئولان استان در این موضوع ورود و مشکل این محدوده را رفع کند.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری تهران نیز ایستگاه های تاکسی شهرهای اقماری را از محدوده مرکزی شهر خارج کرده است، تاکید کرد: تحقق این مهم تاثیرات مثبتی برای شهر دارد و ضروری است تحقق این مهم با جدیت پیگیری شود.

حاجی قاسمی به نامناسب بودن محل ایستگاه های تاکسی شهرهای اقماری نیز پرداخت و گفت: این ایستگاه ها باید به پایانه‌های ورودی منتقل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =