نشست هم اندیشی رییس شورای شهر کرج ورییس کمیسیون هنر وارتباطات با مدیران روابط عمومی مناطق وسازمان ها

شورای اسلامی شهر کرج به لایحه دو فوریتی شهرداری این کلانشهر جهت تخصیص اعتبار برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار رای مثبت داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اعضای شورای اسلامی شهر کرج در صد و پنجاه و ششمین جلسه رسمی خود به لایحه دو فوریتی شهرداری مبنی بر تخصیص اعتبار برای برگزاری مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار رای مثبت دادند تا مدیریت شهری به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محموم صارمی و روز خبرنگار مراسمی برگزار و از اصحاب رسانه و خبر تقدیر کند.

مقرر شد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در خصوص کم و کیف برگزاری این مراسم با کمیسیون های هنر و ارتباطات و فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همفکری و مشورت کند. 

نمایندگان مردم در این جلسه همچنین به دیگر لایحه دو فوریتی شهرداری کرج مبنی بر مجوز بکارگیری نیرو توسط پیمانکار نیروی انسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رأی مثبت دادند.

در بخشی از لایحه آمده است: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به منظور تکمیل و بهره برداری پروژه های توسعه نیمه تمام و جهت حفظ و نگهداری عرصه هایی که در سال قبل احداث  شده است، نیازمند بکارگیری ۱۴۹ نفر نیرو از طریق پیمانکار انسانی به مدت سه ماه است که اعتبار در متمم بودجه سال جاری لحاظ می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =