عباس وحیدی

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از جانمایی بازار روزهای سطح شهر از طریق وارد کردن مختصات نقاط بازار روزها در نقشه GIS خبر داد.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: هرچند لایه‌های متعددی بر روی نقشه GIS کرج تعریف شده ولی فقدان لایه بازار روزهای شهر بر روی این نقشه محسوس بود.

وی ادامه داد: بر این اساس با همکاری واحد جی آی اس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج، لایه بازار روزها بر روی نقشه GIS کرج بارگذاری شد.

این مسئول با اشاره به اینکه اقدام گامی جدی در راستای تکریم شهروندان محسوب می‌شود، افزود: علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس و موقعیت مکانی بازار روزها با کلیک بر روی نقشه کرج در سایت سازمان به آدرس https://mayadin.karaj.ir از نزدیکترین بازار روز محل سکونت خود مطلع شوند و با مراجعه به آن اقلام مصرفی و مایحتاجشان را تامین کنند.

وی با بیان اینکه بررسی و مطالعات مکان یابی فضاهای شهری در سال های اخیر به عنوان یکی از عناصر کلیدی در موفقیت و بقای مراکز و کاربریهای مختلف شهری مطرح است، توضیح داد: تعیین بهینه مکان فضاهای مختلف شهری به شیوه ای که تمامی شهروندان به نحو موثر از آن بهره مند شوند امری ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =