• ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
  • کد خبر: 72189
مجتبی اسکندری

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: برنامه‌های طراحی شده در مدیریت شهری با هدف جلب رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.

مجتبی اسکندری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، پیگیری و رسیدگی به طرح‌ها و امور جاری شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: مدیریت شهری اید بتواند با استفاده از مشارکت و همکاری شهروندان خدمات را با کیفیت بیشتر و هزینه کمتر ارایه کند.

وی با بیان اینکه امروزه شهری پایدار است که منجر به عدالت اجتماعی شود، تاکید کرد:از نشانه های عدالت اجتماعی توزیع متعادل خدمات شهری است و در واقع باید گفت که سیستم توسعه شهری در هر منطقه نیاز به برنامه ریزی های دقیقی دارد که یکی از مهم ترین این برنامه ها، توسعه خدمات شهری متناسب با نیازهای ساکنان محلات است.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج یادآور شد: به بیان دیگر میزان و چگونگی توزیع خدمات شهری می تواند نقش موثری در جابجایی فضایی جمعیت و تغییرات اجتماعی داشته باشد و از آنجایی که یکی از معیارهای توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی توجه به توزیع متوازن خدمات و امکانات شهری است، برنامه ریزی برای این بخش و دسترسی مطلوب شهروندان به امکانات و خدمات شهری یک موضوع بسیار مهم در وظایف مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

اسکندری تصریح کرد: اجرای آسفالت معابر و خیابان ها، اجرای پروژه‌های فضای سبز در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کم‌برخوردار و مناطقی که سرانه فضای کمتری دارند در این منطقه در حال اجراست.

وی یادآور شد: شهرداری به عنوان موثرترین نهاد شهری در زمینه ارایه خدمات مختلف، یکی از مجموعه هایی است که با بیشترین نفرات در خدمت شهر و شهروندان است.

به گفته سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ شهرداری کرج؛ شهرداری در راستای تحقق منویات و مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی در راستای تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه های جاری و ارتقا سطح خدمت رسانی دریغ نمی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =