مهدی لطفی

سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج از جذب ۱۱۴ درصدی بودجه نقدی و تهاتری این منطقه در تیرماه خبر داد.

مهدی لطفی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اهمیت احیای بافت فرسوده در مناطق مختلف شهر اظهار کرد: بازآفرینی شهری و احیای بافت فرسوده نقش به سزایی در ایجاد تحول در ساختار شهرهای امروزی دارد.

وی با بیان اینکه مشارکت شهروندان نقش به سزایی در اجرای به موقع طرح بازآفرینی شهری دارند، افزود: مشارکت شهروندان کلید موفقیت در اجرای طرح‌های مرتبط با احیای بافت‌های فرسوده است.

 وی با اشاره به برنامه ریزی برای احیای بافت فرسوده منطقه هشت توضیح داد: بافت آسیب پذیر زیادی درمحدوده منطقه هشت وجود دارد که اجرای طرح بازآفرینی شهری در آنها ضروری است.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای ایجاد تغییر در این محدوده باید از تجارب و اقدامات انجام شده در شهرهای موفق داخلی و کشورهای توسعه یافته استفاده کنیم.

لطفی گفت: بازآفرینی شهری تنها به بعد فیزیکی و کالبد شهری محدود نیست و توسعه شهری را در کلیه جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی وا قتصادی در پی دارد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح بازآفرینی شهری شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان درحوزه های مادی و روانی خواهیم بود که این امر در نهایت رضایت آنها را در پی دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به کسب رتبه اول این منطقه در بخش درآمد نقد و تهاتر افزود: این منطقه با جذب ۱۱۴ درصدی بودجه تهاتری و نقدی تیر ماه توانسته رتبه اول درآمدی را در بین مناطق مختلف شهرداری کسب کند.

سرپرست شهرداری منطقه هشت ضمن قدردانی از تلاش پرسنل این منطقه درتحقق حداکثری بودجه تیرماه گفت: شهروندان سرمایه‌های اصلی شهرداری هستند که با مشارکت و پرداخت  به موقع عوارض  شهرداری را در اجرای ماموریت‌های خود یاری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =