عباس زارع- رییس شورای اسلامی شهر کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، ضمن تبریک این مناسبت به خبرنگاران و فعالان رسانه ای، گفت که تعهد همکارانش در شورا به پاسخگویی و شفافیت در برابر رسانه ها ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع با اشاره به دریافت لوح از اداره کل صدا و سیمای مرکز البرز به جهت "تعهد به پاسخگویی و تعامل با رسانه استانی"، این موفقیت را به اعضای شورای اسلامی شهر کرج تبریک گفت و افزود: یکایک نمایندگان مردم در بحث تعامل با رسانه های جمعی و گروهی عملکرد قابل دفاعی داشته اند و ضمن استقبال از نقد سازنده، به سیاست تقابل با رسانه ها خط بطلان کشیده و حتی در جزئی ترین موضوعات اعم از هزینه های جاری و عمرانی و قراردادها و مباحث مالی خواستار شفاف سازی هستند.
 
وی افزود: هیچ یک از مصوبات دارای بار مالی در دوره کنونی شورا به صورت غیرعلنی رای گیری نشده است و تلاش کرده ایم تا سطح تعامل با رسانه ها مطلوب باشد، چرا که رسانه چشم و گوش مردم است و همانطور که مدیریت شهری کرج شفاف سازی و پاسخگویی را نصب العین خود قرار داده، تلاش می کند تا با خبرنگاران به عنوان ارکان اصلی شفافیت رابطه حسنه ای برقرار کند که به حمد الهی این سیاست صادقانه از نگاه اصحاب رسانه نیز پنهان نمانده است.
 
این مسئول گفت: سیاستِ ما تشویق رسانه ها به تمجیدگویی از اقدامات مدیریت شهری کرج نبوده است، ما مسیر حمایت از رسانه های مردمی و محلی را در پیش گرفته ایم و انتظار داریم ضمن آنکه نقاط ضعف بازگو می شود، نقاط قوت و اقدامات شاخص و مثبت نیز برای افکار عمومی بازگو شود. اگر نقد و حمایت در کنار یکدیگر نباشد، بی شک رابطه ما با رسانه ها عقیم خواهد ماند و اساساً نقد لازمه پیشرفت است.
 
یادآور می شود در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار در محل اداره کل صدا و سیمای مرکز البرز برگزار شده بود، لوح سپاس با دستان مسئولان تقدیم عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر کرج شد، تقدیری  که به جهت تعهد شورا به پاسخگویی و تعامل مطلوب با رسانه ملی صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =