• ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
  • کد خبر: 72233
دشت گرد

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: سهم اصحاب رسانه در تحولات جامعه انکار ناپذیر است.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سارا دشت‌گرد در آستانه روز خبرنگار از پایگاه خبری شهرداری کرج بازدید و ضمن قدرانی از تلاش خبرنگاران این مجموعه، با اشاره به  رسالت اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه بوده و در انعکاس مشکلات به مسئولان نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه حقیقت خواهی از خصوصیات بارز اصحاب رسانه است، افزود: خبرنگاران فرهیختگانی هستند که برای احقاق حقوق مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده و سهم خود را در تحولات جامعه ایفا می‌کنند.

این عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: بدون شکخبرنگاران متعهد و دلسوز که از سربازان خط مقدم جنگ نرم محسوب می‌شوند هیچگاه در انجام مسئولیت دینی، ملی و انسانی خود دچار شک و تردید نمی‌شوند و در مسیری که انتخاب کرده‌اند از تهدید و ارعاب نهراسیده و اسیر وسوسه تطمیع نمی‌شوند.

دشت‌گرد در ادامه به حضور همیشگی خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و افزود: گاهی مسایلی از دید مسئولان پنهان می‌ماند که خبرنگاران از آن مطلع هستند، در این صورت از آنان انتظار می‌رود که علت مشکل را جویا شوند و با مدیر مربوطه در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری رسالت سخت و مسئولیتی خطیر است، گفت: امیدواریم خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری در کنار انتقاد سازنده، اخبار امید بخش را منتشر کنند تا از این طریق حس امید در میان شهروندان افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =