• ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
  • کد خبر: 72235
عباس زارع- رییس شورای اسلامی شهر کرج

خبرنگاری، یک حرفه و تخصص است اما بدون داشتن قلبی عاشق و صدیق، به تعالی نمی رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، این مطلب را رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد و از همه اصحاب رسانه خواست با قلب‌هایی عاشق حرفه و مسیر حرکت خود و جامعه را متعالی نمایند.

عباس زارع، اظهار داشت: البته همه حرف و پیشه ها برای موفقیت نیازمند عشق و دلدادگی به آرمان ها و اهداف شان هستند اما اهمیت حوزه خبرنگاری از آن روست که دستنوشته ها و آثار این قشر بر عموم جامعه و مردم اثرگذار بوده و می تواند به نوعی سرنوشت سازی کند.

زارع، با اشاره به اینکه خبرنگاری، کاری توام با هنر است، اذعان داشت: تاثیرگذاری کار و اثری که با هنر تلفیق شده باشد بر هیچ کس پوشیده نیست.

این مقام ارشد شورای شهر کرج اضافه کرد: به طور حتم تمامی صاحبان قلم، اهمیت و حساسیت این حرفه ی ارزشمند و پرچالش را درک کرده و در راستای احقاق حقوق مظلومان و بیان واقعیت ها تلاش می کنند.

وی، در بخش دیگری از گفته های خود به کوچ یکی از خبرنگاران کرجی در آستانه روز خبرنگار اشاره کرد ضمن تسلیت به اهالی رسانه و خانواده وی ادامه داد: متاسفانه بانو لیلا فخیم به تازگی از جمع اصحاب رسانه کرج و استان البرز به سوی حضرت حق کوچید که از خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت روزافزون مسئلت می کنیم. 

زارع بیان داشت: خانواده رسانه، از کوچکترین تا بزرگترین عضو، همه دارای جایگاه و اعتبار والایی نزد مردم و مسئولان هستند و فقدان هر یک از آنان به ویژه کسانی که با قلبهایی مهربان و حق مدار برای اعتلای جامعه می کوشند، بسیار تاسف بار و تلخ است.

این مسئول، ضمن تبریک مجدد این روز به خبرنگاران، تلاش های مدیریت شهری را در مسیر اجرای عدالت و تساوی حقوق اجتماعی عنوان کرد و افزود: در این راه ما همگام و هم مسیر اهالی رسانه هستیم و امیدواریم این قشر بتواند به مسیر حرکت مدیریت شهری سمت و سویی شایسته بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =