علی آرایی

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج: با شناسایی کانون‌های تجمع سگ‌های بلاصاحب، ساماندهی این حیوانات در قالب طرح زنده گیری، به طور مستمر انجام می‌شود.

علی آرایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: وجود سگ‌های بلاصاحب در معابر و خیابان‌ها، به یکی از دغدغه‌های شهروندان تبدیل شده و شهرداری در قالب طرح‌های مختلف به دنبال کاهش این دغدغه است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین راهکارهای معتادل سازی جمعیت این سگ‌ها، زنده گیری و انتقال آنها به مرکز نگهداری از سگ‌های بلاصاحب حلقه دره است که با همکاری سازمان مدیریت پسماند انجام می‌شود.

وی افزود: مرحله اول این طرح در منطقه ۳ اجرایی شده که به واسطه آن جمعیت سگ‌های که به واسطه پرسه در کوچه و خیابان‌ها برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده و امنیت روانی آنها مختل می‌کنند، به میزان قابل توجهی کاهش داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه کانون‌های تجمع این سگها در منطقه۳ شناسایی شده و با این اقدام شاهد اجرای طرح زنده گیری این حیوانات و انتقال آنها به مرکز حلقه دره خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح به یکی از مطالبات جدی شهروندان پاسخ داده می‌شود، گفت: پیگیری مطالبات به حق شهروندان باعث رضایت آنها از سیستم مدیریت شهری و مشارکت بیشتر آنها در اداره امور شهر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =