ساخت و ساز غیر مجاز

طبق آمار کمترین میزان ساخت و ساز مازاد بر پروانه در منطقه ۲ شهرداری کرج صورت گرفته که تحقق این مهم در پی تشدید نظارت ها حاصل شده است.

مصطفی آل یاسین در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، از کاهش چشمگیر ساخت و ساز غیر مجاز در سطح منطقه ۲ خبر داد و افزود: خوشبختانه میزان ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه تحت کنترل بوده و حجم عمده سازه ها بر مبنای پروانه ساختمانی انجام می گیرد که این امر با تدابیر حوزه های نظارتی محقق شده است.

وی با بیان این که ساخت و سازهای غیرمجاز شناسایی شده و با هماهنگی مراجع قضایی با آن ها برخورد می شود، یادآور شد: تخلف ساختمانی به معنی نقض قوانین و ضوابط شهرسازی، فنی، ایمنی و بهداشتی در احداث ساختمان و مبنای رسیدگی به تخلفات ساختمانی ماده صد قانون شهرداری ها و تبصره های یازده گانه است.

رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه ۲ شهرداری کرج اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری با جدیت در برابر ساخت‌ و ساز غیرمجاز ایستاده و با کسانی که قصد تعدی به حقوق مادی و معنوی شهروندان داشته باشند، برخورد می‌کند.

آل یاسین افزود: بناهای غیرمجاز نظیر سوله و طبقات غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون با حضور عوامل کنترل و نظارت و خدمات شهری تخریب و رفع آثار شده است.

این مسئول با اشاره به عزم دستگاه های قانونی به منظور برخورد با پدیده ساخت و ساز غیر مجاز عنوان کرد: از آغاز امسال کلیه ارگان ها و نهاد های ذیربط در اقدامی هماهنگ تلاش کرده اند از افزایش این نوع ساخت و سازها جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که نظارت بر ساخت‌ و سازهای منطقه جدی است ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

گفتنی است برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز از چندی پیش به صورت جدی در منطقه پیگیری می شود و آمار این مهم با کاهش چشمگیری روبرو بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =