دشت گرد

محیط بهشت سکینه به ذات خود فضای غم باری است که باید با روش ها و طرح های مختلف زمینه تسکین آلام عزاداران و مراجعه کنندگان را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، سارا دشت گرد، با حضور در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج روند احداث ساختمان پزشکی قانونی، سالن معراج، ساختمان وضوخانه و نمازخانه را مورد بررسی قرار دارد.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با مطلوب ارزیابی کردن سرعت پیشرفت طرح ها در این سازمان، گفت: محیط بهشت سکینه به ذات خود فضای غمباری است که باید با استفاده از روش ها و طرح های مختلف زمینه تسکین آلام عزاداران و مراجعه کنندگان را فراهم کرد؛ از این رو احداث ساختمان های مناسب و به ویژه ایجاد فضای سبز مناسب در محوطه آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی، با بیان اینکه سالن تشریح و پزشکی قانونی در محل نامناسبی قرار دارد، اظهار داشت: بهره برداری از ساختمان جدید به رفاه حال مراجعه کنندگان کمک شایانی می کند.

دشت گرد، به اجرای طرح "چهره ماه" که با ابتکار سازمان به صورت ماهانه برگزار می شود نیز اشاره کرد و افزود: سازمان آرامستان های شهرداری کرج در قالب طرحی تشویقی، هر ماه نسبت به معرفی یکی از چهره های برتر و پرتلاش مجموعه اقدام می کند.

این عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: اجرای چنین طرح هایی با توجه به محل اشتغال این افراد و احتمال بروز آسیب های روحی، می تواند به تجدید روحیه و افزایش انگیزه کارکنان این مجموعه بیانجامد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =