محمدرضا زین العابدینی

کرج به عنوان اولین کلانشهر از سال ۹۳ ساخت پناهگاه جهت زنده گیری و ساماندهی سگ های ولگرد را عملیاتی کرد که این اقدام به تایید معاون وقت ریاست جمهوری نیز رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا زین العابدینی با اشاره به نارضایتی شهروندان از حضور و تجمع سگ های ولگرد در سطح شهر گفت: با شناسایی مبادی ورودی سگ های ولگرد به کرج؛ طرح زنده گیری این سگ ها در حال اجرا است.  

وی با توضیح روندِ طرح زنده گیری یادآور شد: پس از زنده گیری و انتقال سگ های ولگرد به مرکز حلقه دره، اقدامات درمانی نظیر واکسیناسیون، عقیم سازی و پلاک گذاری بر روی آن ها انجام می شود.

زین العابدینی با اشاره به انجام این طرح از سال ٩٣ اظهار داشت: اجرای طرح زنده گیری سگ های ولگرد در کرج همچنان ادامه دارد. 

 وی در ادامه با بیان این که مبادی ورودی سگ های ولگرد به کرج شناسایی شده افزود: پس از شناسایی مبادی ورودی، عملیات زنده گیری از سوی اکیپ های مستقر اجرایی می شود. 

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری کرج؛ کشتار سگ های ولگرد به هیچ عنوان در دستور کار شهرداری کرج نبوده و نیست.

معاون شهردار کرج تاکید کرد: پس از طی مراحل درمانی و پلاک گذاری توسط عوامل شهرداری برخی از سگ ها در محیط رهاسازی می شوند. از شهروندان تقاضا می کنم با مهربانی با این حیوانات رفتار کنند چرا که هیچ خطری برای آن ها ندارند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =