مراسم رونمایی از تفاهم نامه شهرداری ونیروی انتظامی استان البرز

در راستای توسعه قانون مداری و تعامل با سایر دستگاه‌های استان، تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کرج و نیروی انتظامی استان البرز منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، طبق این تفاهم نامه کلیه هزینه های پلیس راهنمایی رانندگی از طریق شهرداری به صورت سالیانه تامین می شود و در ازای آن نیروی انتظامی در خصوص موضوعات مشترک فی ما بین با شهرداری کرج همکاری خواهد داشت.

بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک به صورت مشترک، اخذ عوارض سالیانه خودروها، همکاری در حوزه های خدمات شهری، همکاری انتظامی و ترافیکی با حوزه خدمات شهری، ارائه آمار تصادفات به صورت بر خط و سایر موارد مشترک از تعهدات پلیس راهنمایی رانندگی در این تفاهم نامه به شمار می رود.

تفاهم نامه مذکور پس از تصویب در صحن اجرایی می شود و می تواند نقطه عطف مهمی میان شهرداری و پلیس راهنمایی رانندگی باشد.

لازم به توضیح است این تعامل در این قالب برای اولین بار در کرج اجرایی می شود و این نشان از قانون مداری شهرداری و توجه به تعامل با دستگاه های خدمت رسان در راستای کسب رضایت شهروندان و خدمت به آنان است.

گفتنی است در جلسه انعقاد تفاهم میان نیروی انتظامی استان البرز، فرمانده نیروی انتظامی استان، رییس شورای اسلامی شهر کرج، شهردار کرج، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج و دیگر مسئولان مربوطه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =