علیرضا رحیمی

هدف اصلی دشمن در جنگ نرم تصرف قلب‌ها و مغزها است و تنها راه حل مقابله با آن تولید محتوای ناب و تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره توجه به مقوله فرهنگ اظهار داشت: فرهنگ به دلیل تاثیرگذاری بر ذهن و رفتارهای فردی، اجتماعی و گرایش‌های سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و روی آوردن دشمن به مبارزه فرهنگی لزوم توجه به این مقوله را دوچندان می‌کند. 

معاون شهردار کرج با بیان این که رهبر انقلاب همواره از فرهنگ به عنوان اولویت مهم کشور نام برده‌اند، گفت: اگر در حوزه فرهنگ ایثار نکنیم مقابل دشمن بازنده ایم. هدف دشمن در جنگ نرم تسخیر باورها، ارزش‌ها، قلب‌ها و مغزها است و تنها راه حل مقابله با آن تولید محتوای خوب و تاثیرگذار است. 

وی دستیابی به نتایج لازم در حوزه فرهنگ را تنها با برنامه ریزی و تلاش ممکن دانست و ادامه داد: پیش نیاز تلاش، مهندسی فرهنگی است.

رحیمی با بیان اینکه عمده‌ترین مشکل فعالیت‌های فرهنگی، موازی کاری ادارات و دستگاه های اجرایی است، افزود: قطع یقین در صورت تجمیع امکانات و ظرفیت دستگاه‌های فعالِ فرهنگی در راستای هدفی واحد، می توان روند تحقق اهداف را در این بخش تسریع و تسهیل کرد.

رییس سازمان فرهنگی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد حجاب و عفاف بیان کرد: موضوع عفاف و حجاب به هر دو جنس زن و مرد مربوط می‌شود و در ترویج این فرهنگ نباید تنها زنان مخاطب قرار بگیرند و نقش مردان نادیده گرفته شود.

این مسئول گفت: دشمنان اسلام با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی توطئه‌های زیادی علیه کشور انجام داده و سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها دارند که ما باید با هوشیاری و آگاهی اجازه چنین کاری را به آن ها ندهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =