معاون برنامه ریزی/آقای ناصر بخت

شهرداری کرج در فرآیند توسعه شهری، ایجاد خدمات مورد نیاز شهروندان و ایجاد زیرساخت های شهری، نیازمند کسب درآمد پایدار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد ناصربخت در بیست و ششمین جلسه پایش مناطق و سازمان های شهرداری کرج اظهار داشت: کسبِ درآمد پایدار یکی از اولویت های مجموعه مدیریت شهری و یکی از بهترین مسیرها برای دست یابی به توسعه شهری است. 

معاون شهردار کرج با بیان این که شهرداری کرج در فرآیند توسعه شهری، ایجاد خدمات مورد نیاز شهروندان و ایجاد زیرساخت های شهری نیازمند کسب درآمد پایدار است، افزود: با برنامه ریزی لازم برای ایجاد درآمد پایدار تلاش می کنیم؛ قطع یقین همراهی شهروندان و پرداخت به موقع عوارض می تواند مجموعه مدیریت شهری را در این مسیر دشوار کمک کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جلسه پایش مالی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری کرج گفت: بیست و ششمین جلسه پایش درآمدی و عمرانی شهرداری کرج با حضور شهردار کرج، معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری در منطقه ۷ برگزار شد. 

دبیر جلسات پایش بیان کرد: در جلسه پایش منطقه ۷ کلیه موارد مربوط به اجرا پروژه های عمرانی به مبلغ ۳۱۶ میلیارد ریال و میزان درآمد پنج ماه ابتدایی سال ۹۸ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی میزان رشد اعتبارات عمرانی منطقه ۷ نسبت به سال گذشته را ۹ درصد عنوان کرد و یادآور شد: سهم اعتبارات عمرانی این حوزه نسبت به کل بودجه عمرانی را ۱/۲ درصد است. 


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =