محمدرضا احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: برای نخستین بار در کشور؛ طرح آشکارسازی مسیر عابر پیاده با نورپردازی نقطه‌ای در بلوار بسیج(۴۵ متری کاج) اجرا شد.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار کرج امروز با اشاره به اهمیت خط کشی‌های عابر پیاده در راستای افزایش ایمنی تردد شهروندان، اظهارداشت : خط‌کشی معابر یکی از مهم‌ترین علائم افقی ترافیکی شهر به شمار می‌رود که با هدف آگاهی بخشیدن به رانندگان و عابرین پیاده همچنین انضباط بخشی به تردد سواره‌ و پیاده‌ ترسیم می‌شود.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری کرج بیان کرد: کمبود دید و روشنایی در گذرگاه‌های هم‌سطح عابرین پیاده معمولا یکی از اصلی‌ترین علل بروز تصادف عابر و خودرو است که کانالیزه کردن محل عبور عابرین و ایجاد روشنایی متمایز در محل تردد از راهکارهای مهم کاهش این نوع حوداث به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندان از جمله عابرین پیاده مساله مهمی است که متاسفانه این مهم در بسیاری از اوقات مورد توجه رانندگان قرار نمی‌گیرد، افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با استفاه از فناوری‌های نوین و به روز، زیرساخت ویژه‌ای را برای تسهیل در تردد شهروندان از گذرگاه های عابر پیاده ایجاد کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: به منظور افزایش ایمنی عابرین پیاده و برای نخستین بار در کشور " طرح آشکارسازی مسیر عابر پیاده با نورپردازی نقطه‌ای در بلوار بسیج (۴۵ متری کاج)" اجرا شد.

گفتنی است، بر اساس آمار پلیس راهور استان البرز طی سال گذشته بیش از ۴۰ مورد فوت بر اثر سوانح رانندگی در کرج به ثبت رسیده که اغلب در هنگام تاریکی هوا رخ داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =