آرش ارشد

تحقق پنج درصد از بودجه پیش بینی شده برای شهرداری کرج بر عهده سازمان سرمایه گذاری ست که به نتیجه رسیدن آن نیازمند حمایت جدی مدیریت شهری از این سازمان است.

آرش ارشد در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مدیریت شهری نیز با مشکلات عدیده ای در زمینه درآمدزایی مواجه شده است، یادآور شد: راه نجات مدیریت شهری از بن بست های مالی، ایجاد درآمدهای پایدار است.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان سرمایه گذاری یکی از سازمان هایی است که می تواند درآمد پایدار شهری با بهره گیری از سرمایه گذاری را محقق کند، گفت: تحقق پنج درصد از بودجه پیش بینی شده برای شهرداری کرج بر عهده سازمان سرمایه گذاری است که به نتیجه رسیدن آن نیازمند حمایت جدی مدیریت شهری از این سازمان است.

وی در ادامه به مشکلات و نیازهای سازمان سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: مهم ترین مشکل این سازمان، سرمایه منابع انسانی متخصص است و از فقر فنی به شدت رنج می بریم.

ارشد از دیگر مشکلات سازمان به طولانی بودن فرآیند درخواست ها اشاره کرد و گفت: مسیری که برای اجرای طرح ها و درخواست های مشارکتی در شهرداری کرج ۷۵ روز طول می کشد در گرجستان که یک کشور عقب مانده است، ۲ روز طول می کشد و این یعنی ما ۷۳ روز از گرجستان عقب هستیم و باید این بازه زمانی کاهش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =