اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج

رضایت ۷۰ درصدی شهروندان از نمایشگاه گل و گیاه، مسئولیت مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه های اینچنینی را سخت‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که در باغ گلهای پارک شهید چمران کرج برگزار شد، از رضایت ۷۰ درصدی شهروندان از این نمایشگاه خبرداد.

این مسئول عنوان کرد: رضایت ۷۰ درصدی شهروندان مسئولیت مجموعه مدیریت شهری را برای برگزاری نمایشگاه های اینچنینی سخت تر می کند.

وی با تشریح برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج و با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برپایی این رویداد بزرگ از دو ماه گذشته آغاز شده بود، گفت: اجرای مراسم نور افشانی به همراه جشنهای شاد شبانه با حضور هنرمندان، برگزاری ورکشاپ های مختلف هنری و محیط زیستی، و برپایی کلاسهای آموزش شهروندی در زمینه گل و گیاه و اجرای تئاتر و موسیقی خیابانی از جمله برنامه های جنبی برگزار شده در هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج بود.

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، ضمن قدردانی از تمامی همکاران و کارگران فضای سبز و کلیه دست اندرکاران جهت برپایی نمایشگاه گل و گیاه دوره بیان کرد: با برپایی نمایشگاه های فصلی گل و گیاه می‌توانیم وضعیت فضای سبز شهر کرج  را نیز ارتقا دهیم.

برپایی  ۱۰۰ غرفه در هفتمین نمایشگاه گل و گیاه

بضاعتی پور در ادامه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید اشاره کرد و افزود: با هدف تحقق این شعار، ۱۰۰ غرفه داخلی در نمایشگاه گل و گیاه دایر شد.

گفتنی است نمایشگاه گل و گیاه برای هفتمین سال متوالی است که در کرج برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =