• ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
  • کد خبر: 72390
محمدرضا زین العابدینی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج: شهرداری با اجرای طرح ها و پروژه های مختلف به استقبال ماه مهر می رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمدرضا زین‌العابدینی در جلسه ستاد استقبال از ماه مهر اظهار کرد: سال‌هاست ستاد استقبال از مهر با دبیری معاونت خدمات شهری تشکیل می شود و امسال نیز برنامه ریزی لازم  صورت گرفته تا با اجرای طرح های مختلف به بهترین شکل به استقبال ماه مهر برویم.

وی با اشاره به بخشی از این طرح ها افزود: تنظیف و شست و شوی معابر و خیابان‌ها، جمع آوری زباله از سطح شهر، خط کشی معابر منتهی به مدارس و دانشگاه ها، مرمت حفاری ها و روکش آسفالت معابر بخشی از طرح هایی است که در روزهای نزدیک به آغاز ماه مدرسه اجرایی می شود.

وی با اشاره به دیگر طرح های ستاد استقبال از مهر که توسط شهرداری اجرا می شود؛ افزود: توزیع سطل های زباله تفکیک از مبدا در مدارس، انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش برای استفاده از ظرفیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر برای جابه جایی دانش آموزان، کمک رسانی به آذین بندی و با نشاط سازی مدارس و بهسازی فضای سبز مدارس معرفی شده از سوی آموزش و پرورش از دیگر طرح های اجرایی در این ایام است. 

این مسئول ابراز کرد: بدون شک با اجرای این طرح ها؛ در روزهای منتهی به ماه مهر  نشاط و پویایی خاصی در شهر ایجاد می شود و چهره ایران کوچک زیباتر می شود.

به گفته زین العابدینی برگزاری دوره های آموزشی توسط سازمان مدیریت پسماند، آتش نشانی و سیما و منظر و فضای سبز شهری، تهیه بسته های آموزش شهروندی، رنگ آمیزی جداول و خطوط صفوف و بازسازی و نصب علایم هشداردهنده از دیگر اقدامات شهرداری در روزهای پایانی تابستان است.

وی گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های عضو ستاد استقبال از مهر، امسال متفاوت تر از سال های قبل به استقبال ماه مهر برویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =