محمدحسین خلیلی اردکانی

مدیریت شهری در امور فرهنگی شهر با نخبگان متخصص و مجرب همکاری و تعامل داشته باشد.

محمدحسین خلیلی اردکانی در بیست و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی که با حضور مدیران مناطق شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: این کمیسیون  به عنوان کمیسیون تخصصی شورا وظیفه دارد ضمن بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و زیست شهری؛ طرح ها و پیشنهادات عملی در این  زمینه ها به مقامات ذی ربط ارائه و جهت رفع آنها پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی، حوزه هنر و فرهنگ شهرداری کرج را متعلق به تک تک شهروندان خواند و افزود: این حوزه به عنوان مجری برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری وشورای اسلامی این شهر پذیرای همه طرح ها و برنامه های علاقمندان این عرصه است.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرج تصریح کرد: رویکرد کمیسیون طبق بحث های متعدد در جلسات کمک به نهادینه کردن نگاه فرهنگی به شهر و توسعه است که از طریق سیاستگذاری و نظارت صحیح بر عملکرد فرهنگی اجتماعی شهرداری حول محور نگاه انسانی به شهر دنبال خواهد شد.

خلیلی اردکانی اضافه کرد: تلاش می کنیم با جلب مشارکت مردم و احترام به شهر و شهروندان در مسیر کم کردن رنج و زحمت مردم و بالا بردن شادی و رضایتمندی آنان گام های موثری برداریم.

عضو شورای شهر کرج در مورد فعالیت‌های سرای محلات نیز بیان کرد: در صورت تعریف کارکرد و ساختاری صحیح، سرای محلات مهم‌ترین بستر تقویت و ترویج مشارکت و تعمیق مسئولیت‌پذیری شهروندان هستند که باید از این ظرفیت اجتماعی استفاده بهینه ای شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =