زین العابدینی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: مشارکت شهروندان برای حفظ پاکیزگی شهر در دهه اول محرم ضروری است.

محمدرضا زین العابدینی  در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با تشریح برنامه‌های این معاونت در ایام محرم اظهار داشت: فضاسازی و اجرای طرح های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش کردن سطح شهر طی برنامه‌ای مدون، با همکاری مناطق دهگانه صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد:حذف زوائد فیزیکی معابرو پاکسازی جداره‌های شهری با اولویت مسیرهای منتهی به مساجد، هیئت های مذهبی و تکایا و جایگاه های پخش نذورات در طول مسیر حرکت دسته های عزاداری از اهم اقدامات دهه اول محرم است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج  افزود: رسیدگی ویژه به کلیه امور نظافتی شهر با تاکید بر نظافت معابر و باغچه‌ها و مخازن مکانیزه پیرامون مساجد، هیئت های مذهبی، تکایا و جایگاه‌های پخش نذورات بصورت ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی صورت گرفته است.

زین العابدینی بیان کرد: همچنین نظافت و پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری اَنهار روباز و روبسته با تاکید بر محیط های پیرامونی اماکن مذهبی نیز از جمله اقداماتی است که در این ایام صورت می‌گیرد.

به گفته وی، جانمایی مخازن ویژه پسـماند خشک و استقرار عوامل کارگری در مجاورت مسـاجد، تکایا، هیئت های مذهبی، جلب مشارکت شهروندان در حفظ  پاکیزگی شهر با تامین مخازن ویژه پسماند خشک، کیسه های بزرگ ویژه پسماند و توزیع بسته‌های آموزشی و بهره گیری از ظرفیت پیمانکاران تفکیک پسماندهای خشک در جمع آوری این پسماندها خصوصا" ظروف یکبار مصرف از جمله اقدامات این معاونت در این ایام است.

معاون شهردار کرج با بیان اینکه کلیه ایستگاه‌های سازمان آتش نشانی در این ایام در آماده باش کامل هستند، یادآور شد: اکیپ های عملیاتی این سازمان در این ایام، خصوصا روزهای عاشورا و تاسوعا در نقاط حادثه خیز و کانون تجمع عزاداران حسینی و مسیرهای منتهی به مساجد، تکایا و هیئت های مذهبی مستقر و آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =